تحصیل در روسیه

قصد تحصیل در خارج کشور و یک دانشگاه معتبر را دارید؟ دانشگاه‌های کشور روسیه را برای انتخاب بررسی کنید. تحصیل در روسیه هم مورد تایید وزارت علوم و هم وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران بوده و هم از نظر علمی برای شما سودمند است.

با تحصیل در دانشگاه‌های کشور روسیه، می توانید مطمئن باشید که همه دانش و تجربه‌ای که در رشته تحصیلی مورد نظرتان توقع دارید، به دست خواهید آورد. روسیه دانشگاه‌های بسیار زیادی دارد، بنابراین شما قدرت انتخاب بالایی دارید. برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های روسیه، می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. موسسه آرین سیستم مانا، با کادری مجرب و با‌تجربه، آمادگی آن را دارد تا شما را قدم به قدم تا رسیدن به هدف‌تان همراهی کند.

برای این کار، باید رشته‌ مورد علاقه‌تان را انتخاب کرده، مدارک مورد نیاز را جهت پذیرش اولیه آماده کنید و به دست ما برسانید؛ کل کاری که باید انجام بدهید همین است! لازم است یادآور شویم، هزینه تحصیل در دانشگاه‌های روسیه بسیار پایین تر از سایر کشورها است. در زیر می‌توانید نام دانشگاه‌های مورد تایید در کشور روسیه را مشاهده کنید و با کلیک بر روی آن اطلاعات دقیقی درباره دانشگاه مورد نظرتان به دست آورید.

۱- دانشگاه لومونوسف
۲- دانشگاه سچینوا
۳- دانشگاه سماشکو
۴- دانشگاه نووسیبیرسک
۵- دانشگاه پاولف

مزایای تحصیل در روسیه

به لحاظ علمی روسیه یکی از بالاترین جایگاه های علمی را داراست و از پیشرفته ترین کشور ها در زمینه های علوم پایه ،هوافضا، ریاضی ، شیمی، فیزیک، هنر  و موسیقی و… است. فاصله تهران به مسکو (حدود۳/۳۰ساعت) است و روابط خوب بین دو کشور، مهمان‌نوازی مردم روس، تغذیه شبیه به ایران، معماری بسیار زیبای مسکو و‌… سالیانه دانشجویان زیادی را ترغیب به ادامه تحصیلات در مسکو، سن پطرزبورگ و سایر شهرهای می‌کند. پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ‌پیشرفت روسیه سرعت بیشتری پیدا کرد و حتی به لحاظ علمی، اجتماعی و فرهنگی نیز از اکثر کشورهای اروپایی پیشی گرفت.

هزینه دانشگاه‌های مسکو با خوابگاه سالیانه حدودا بین ۴ هزار تا ۶ هزار دلار امریکا است. البته در رشته‌های هنری (موسیقی، کارگردانی و نقاشی) و دانشگاه دولتی مسکو و آرشیتکت دانشگاه مارخی بالاتر است.  هزینه زندگی دانشجویی در مسکو ماهیانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار امریکا است. لازم به ذکر است که یکی از مزایای تحصیل در روسیه هزینه مناسب دانشگاه‌ها است و همچنین دانشگاه‌های روسیه از لحاظ علمی دارای جایگاه والایی هستند.

خوابگاه‌های دانشگاه‌های روسیه امنیت کاملی دارند وبه لحاظ تجهیزات آزمایشگاهی و کتابخانه و آموزشی عملی بسیار مجهز و پیشرفته‌ هستند و امکانات خوبی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند.

روسیه از نظر امنیتی بسیار مراقب اتباع خارجی خود است و مخصوصا مسکو شهر بسیار آرام و امنی برای تحصیل به حساب می‌آید.

یادگیری زبان روسی

بسیاری از دانشجویان از یادگیری زبان روسی هراس دارند و می‌گویند که زبان روسی زبان سختی است ولی اگر دانشجو در مدت یک سال به طور جدی به آموزش زبان روسی بپردازد نه تنها زبان روسی برای او سخت نیست بلکه زبانی شیرین برای دانشجو به نظر می‌رسد و پس از یک سال دانشجو می‌تواند به راحتی به زبان روسی صحبت کند هر چند ممکن است از لحاظ دستور زبان اشتباهاتی داشته باشد که اساتید دانشگاه در این موارد خیلی به دانشجو سخت نمی‌گیرند و به مرور زمان نیز این اشتباهات کم می‌شود.

هرچند که بهتر است دانشجویانی که قصد دارند  در روسیه تحصیل کنند، در ایران زبان روسی را شروع به یادگیری کنند که در هنگام ورود به روسیه بتوانند امورات زندگی خود را بگذرانند. البته توصیه میشود که مقطع کارشناسی را در یکی از دانشگاه‌های داخل ایران طی کنند و برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر (کارشناسی ارشد و دکترا) به روسیه اعزام شوند.

برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در روسیه و شهر مسکو را دارند و می‌خواهند یک آشنایی اجمالی از این شهر داشته باشند، باید گفت که مسکو با جمعیتی بالغ بر ١۵ میلیون نفر مساحتی بیش از هزار کیلومتر مربع دارد. اختلاف ساعت مسکو با تهران به وقت محلی فقط ۳۰ دقیقه است و واحد پول روسیه روبل است. شهر مسکو کاملا مسطح است و دارای علائم شهری بسیار نادر است که هفت خواهران استالین را می‌توان جزئی از آن‌ها دانست؛ این ساختمان‌های بزرگ و با ابهت در زمان استالین ساخته شده‌اند که دانشگاه دولتی مسکو و وزارت امور خارجه از جمله آن‌هایند.

‌متروی مسکو که از زیباترین متروهای جهان است در سال ١۹۳۰ بنا شده و ایستگاه‌های آن همانند کاخ‌های سلطنتی و سالن‌های آن درباری است. همچنین در این کشور رودخانه‌های فراوان با کشتی‌های مسافربری مشغول به کارند که شب‌ها مناظر بسیار زیبایی‌ به وجود می‌آورند.

کاخ کرملین در هسته مرکزی شهر مسکو در قرن پانزدهم بنا شده و شامل تعدادی کاخ و کلیساهای بسیار زیبا و شگفت انگیز است. میدان سرخ که مهم‌ترین میدان روسیه و مسکو است در کنار کاخ کرملین واقع شده و حدود ۷۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع وسعت دارد. خیابان‌های بسیار زیبا مانند خیابان تورسکایا و آربات و‌… محل رفت و آمد توریست‌ها است. تئاتر بزرگ مسکو (بالشوی تئاتر) از معروف‌ترین تئاترهای جهان بوده و سالیانه تعداد زیادی توریست را جلب ‌می‌کند.

کلیدواژه ها

تحصیل در روسیه ،  تحصیل پزشکی در روسیه ، بورسیه تحصیلی روسیه ، تحصیل دندانپزشکی در روسیه ، هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه ، دانشگاه پزشکی روسیه ، شرایط تحصیل پزشکی در روسیه ، شرایط تحصیل در روسیه در رشته پزشکی ، دندانپزشکی روسیه ، تحصیل دندانپزشکی در روسیه به زبان انگلیسی ، دانشگاه های پزشکی روسیه ، تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی ، ویزای تحصیلی روسیه ، شرایط ادامه تحصیل در روسیه ، هزينه زندگی و تحصيل در روسيه ، تحصیل پزشکی روسیه ، هزینه تحصیل پزشکی در روسیه ، هزینه پزشکی در روسیه ، شرایط تحصیل در مسکو ، تحصیل داروسازی در روسیه ، تحصيل دندانپزشكي در روسيه ، تحصیل دندانپزشکی در مسکو ، هزینه تحصیل در رشته پزشکی در روسیه ، تحصیل پزشکی در مسکو دانشگاه دندانپزشکی مسکو ، هزینه تحصیل پزشکی در مسکو ، دانشگاه سماشکو مسکو ، دانشگاه سچینوا مسکو ، دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ ، دانشگاه دوستی ملل (رودن) روسیه ، موسسات مجاز اعزام دانشجو به روسیه ، تحصیل رایگان در روسیه  ، مدارک لازم برای تحصیل در روسیه ، شرایط سنی و شرط معدل برای دانشگاه های روسیه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره ۸۸۷۲۳۷۷۷-۰۲۱ و ۸۸۷۲۶۵۶۱-۰۲۱

تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *